PRO OČI
PRO UŠI
Loga a značky Díl 3.
Výběr některých prací, které jsem v minulosti pro své klienty a přátele vytvořil.
Tvorba logotypů, značek nebo symbolů, je mou velice oblíbenou činností. Vlastně celková „vizuální identita” společnosti, výrobku nebo třeba hudební skupiny, je obor, který mi byl vždy blízký. Jak se říká, obal prodává. A je to tak. Mou pozornost vždy nejdříve přitáhne právě obal výrobku, to jak je prezentovaný a jeho celková aura, kterou vyzařuje. Snažím ke své spolupráci vybírat ty projekty, které mě opravdu oslovují a jsou svým obsahem pro mě inspirativní. Potom je tvorba značky pro takto naladěnou spolupráci, opravdu radostná.
Logotyp pro firmu Nástroje Zdraví a jejich produkt BeneVision, program pro trvalé udržení zdravého zraku. Logotyp vychází ze symbolu oka boha Ra. (2007)
M.G.Caffe je malá rodinná firma nabízející prvotřídní italskou kávu a malé stroje na její přípravu. Jsem rád, že jsem mohl pro tyto sympatické lidi vytvořit toto logo. (2008)
Logo pro malý rodinný obchod U Kulíška, prodávající dětské oblečení (2013)
Re-design loga pro firmu LeeHooker custom instruments (2011) Originální logo vytvořil Karel Haloun. Jedná se o ryze českou firmu vyrábějící prvotřídní boutique hudební nástroje (elektrické kytary, basy, efekty...). Této firmě už několik let pomáhám s celkovou vizuální komunikací, jejich výrobky sám jako muzikant používám a mohu opravdu jen vřele doporučit.
Antonín Salva je opravdový kouzelník co se týče zvuku kytarových aparatur a věcí kolem nich. Potvrzuje to i jeho spolupráce se světovými kapelami jako jsou Smashing Pumpkins, Accept, Guns N' Roses a další. A já jsme velice rád, že jsem mohl podpořit Antonínovu cestu a vytvořit pro Salvation Mods toto logo a mnoho dalších grafických i hudebních prací (2013)
Logotyp pro australsko-českou kapelu Astrometro, které jsem byl také členem. Jaké to s nimi bylo se můžete podívat zde (2004)