PRO OČI
PRO UŠI
Loga a značky Díl 2.
Výběr některých prací, které jsem v minulosti pro své klienty a přátele vytvořil.
Tvorba logotypů, značek nebo symbolů, je mou velice oblíbenou činností. Vlastně celková „vizuální identita” výrobku nebo třeba hudební skupiny, je obor, který mi byl vždy blízký. Jak se říká, obal prodává. A je to tak. Mou pozornost vždy nejdříve přitáhne právě obal výrobku, to jak je prezentovaný a jeho celková aura, kterou vyzařuje. Snažím ke své spolupráci vybírat ty projekty, které mě opravdu oslovují a jsou svým obsahem pro mě inspirativní. Potom je tvorba značky pro takto naladěnou spolupráci, opravdu radostná.
Logotyp pro Centrum sociálních služeb Tloskov. Jedinečné místo, domov a péče pro mentálně postižené lidi (2013)
Tento dosti divoký logotyp jsem vytvořil pro Selfbrush, jednu z mých dřívější kapel. Jaké že bylo mé působení v této kapele, můžete prozkoumat zde na mém webu (2005)
Logo pro Nano Energies, unikátní společnost zabývající se distribucí zelené elektřiny, chytrým hospodařením s ní a silnou vizí postupné nezávislosti na centrálních zdrojích energie. S touto společností spolupracuji od jejího počátku a postupně jsem pro ně vytvořil kompletní firemní vizuální identitu.
Návrh re-designu loga pro výrobce akustický kytar Furch. Zakázka nakonec nebyla realizována (2006)
Logotyp pro velice sympatické místo Smilovický mlýn, včetně jejich cihelny pro klasické pálené cihly (2013)
Logo pro metalovou kapelu Underside (2004)