PRO OČI
PRO UŠI
Loga a značky Díl 1.
Výběr některých prací, které jsem v minulosti pro své klienty a přátele vytvořil.
Tvorba logotypů, značek nebo symbolů, je mou velice oblíbenou činností. Vlastně celková „vizuální identita” společnosti, výrobku nebo třeba hudební skupiny, je obor, který mi byl vždy blízký. Jak se říká, obal prodává. A je to tak. Mou pozornost vždy nejdříve přitáhne právě obal výrobku, to jak je prezentovaný a jeho celková aura, kterou vyzařuje. Snažím ke své spolupráci vybírat ty projekty, které mě opravdu oslovují a jsou svým obsahem pro mě inspirativní. Potom je tvorba značky pro takto naladěnou spolupráci, opravdu radostná.
Na spolupráci s firmou Gekkon velice rád vzpomínám. Parta horolezců co v mládí slezla skoro celé Himaláje a jejich firma na stavbu klasického trubkového lešení (2008)
Když můj mladší bratr Adam s kamarády (bylo jim v průměru 15 let) založili svou kapelu The Colorblinds, všem nám spadla brada. Byli opravdu senzační. Takže jsem jim pomáhal jak se dalo, včetně tohoto loga (2011)
Logo pro agenturu Jugi Booking mého dlouholetého kamaráda a spolupracovníka Jugiho, kterého můžete znát také jako bubeníka skupiny UDG (2013)
Truhlářství Miklánek — můj kamarád, potetovaný viking a logo pro jeho truhlářskou dílnu (2004)
Znak pro mou velice oblíbenou litevsko-českou skupinu Alaverdi. Při tvorbě obalu alba „Recycle or Die!” jsem vytvořil tento znak, vycházející ze značky pro recyklaci (dvě navzájem se prolínající šipky), jež jsem přetvořil v dvě dravé vlčí hlavy (2011)
Logotyp a design webových stránek pro hudební portál Vivala, nabízející převážně mladé české kapely. (2013)